Thursday 25 July 2013

Budak Switzerland dan Jejaka Germany.

Assalamualaikumm :D

Hai hai. Selama aku keje kat office di daerah Mersing ni ramai dah omputih aku jumpe. Tapi English tak terer2 pun... Sebab seriously ramai dari Jerman..... And bahasa Jerman bukanlah bahasa English yang kite dok blaja tuu... Kekadang die tak paham aku cakap, aku lagi tak paham die cakap :3 Ada masalah komunikasi ya di situu. huhu :D

Harini hari yang sangat busy. Khamis kan..? Kapal kargo ke Pulau Tioman nak gerak terus dah form kastam kena disiapkan sebelum tengahari... Ah takpayah faham la. Kena tahu kerja aku kena siap sebelum pukul 12.30 tengahari je :3 Petang siket.... 


Ade family dari Switzerland datang tanye2 tempat kat Tioman and pasal ferry.....Okayyy layan la pakcik tu tanye... Tetibe anak perempuan dia datang menyendeng kat dia tenung aku. Tak senyum okay... Aku senyumla kejap pastu pandang lain. Okay die still tenung akuu... Part ni best! Aku tenung balik dia dan... senyuman berputik di mulut kecilnya. Comel.

"What's your name?"
"Linda.... :)"

I thought she was a boy..until she told me her name :D

**pause**
aku masih terkilan tak sempat cakap Babai kat dia before die pergi dengan family dia.....hmm :/
Bye, take care, see yaa Linda :)

Oh hari Ahad rasenye... Ade jejaka Jerman datang office, beli tiket ferry and tumpang kejap nak letak bag die.. Sebab nak pergi ATM and beli some stuffs....Well, tinggalkan ajelah, aku memang tak gi mane pun :3
Then he came back to take his bags.... Siap tunjuk die beli sunblock. Just in case die nak guna katenye..... Fine. Kau lagi putih dari aku T.T Pastu borak dari mana nak kemana.....

Jerman-Singapura-Mersing-KL-Thailand-Vietnam
Style gila! Dude, take me with you please? Hahaha jangan buat gila dira. Bahayaaaa..

Dah dah sebelum aku merepek lagi banyak.....
Bye dear blog :)

2 comments:

  1. best nya.. dapat jumpa ramai orang putih

    ReplyDelete
  2. hehe best jugak la, mule2 keje excited gila.hehe :P

    ReplyDelete