Wednesday 24 July 2013

Quick post!

Assalamualaikum :D

Semalam aku dok pikir2 apesal ohh aku gi stop blogging, kawan blog time tu memang dah ramai kot. Pastu aku simpan hampir semua post sebagai draft... Okayyyy....... Konon nak hide kisah lame ah tu? Blweks. Tolong ah Dira. kahkah! Tapi betul ape. Kau dalam Uitm Puncak Alam mesti ah nak start hidup baru tak gituww? Lagi ah geli oh dira -.-

And cane aku boleh lupa dulu blog aku penah kena hack dan hacker tu cam pro gila and berjaya menakutkan aku. Tahniah hacker -.- Nasib laaa Che Mad ade tolong recover blog aku. Pastu dah tak cantek blog aku! ggrrr. Dahh aku malas nak edit hias mekap balik blog. Buruk balik. Lantas aku mengambil keputusan untuk melupakan dunia blogging. Pedehal kan. Just disebabkan tade blog la En Twitter datang usha aku kenyit2 mata hmmm :/
And tetibe pulak aku sukaaa nak berblog. Motif? Aku suka hias blog and ade lagu dalam blog. Hewhewhew :D


tulisan hijau atas tempat hitam. Gila tak seram uolss? Seram mak nokk :(
Mohon kali ni jangan kacau blog gua. Mohon2 :(

 Sudah,itu sahaja sekiaaaannn mekaseeyyyy!
With love, Dira :D
Byeee!

No comments:

Post a Comment