Saturday 7 September 2013

Rayaaa! #Update ;)

Assalamualaikum. Haaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.........!!!

sebenarnye aku dah malas nak update blog lah. haihhhh malas malas. boleh tak cakap and terus tertaip ape kite cakap?ahahahah nampak tak malasnye nak update blog?hahaha

Okay. Smbung cite raya. Sebab aku dah cakap nak sambung -.-
Lepas salam2 bermaafan pegi kubur bagai kitorang buat rombongan Cik Kiah pegi semua rumah kat blok tu....Ade la dalam 10 buah rumah... Dan aku makan sangat banyak. Banyak gila kot! Kalau badan boleh expand time tu ade macam belon kot. K hiperbola gila ayat aku an? Kire macam ganti balik makan sepanjang bulan puasa. K. Double poyo kat sini.

ni kat rumah Mek. sebelah umah atok :D
Dah petang baru sampai rumah. Terus tido pastu bila orang datang haaaa kelam kabut bangun bagai. Part ni paling lawak gila bila pakngah cerita. *bayangkan* Semua orang tido sepah2 kat ruang tamu, pak cik makcik anak buah baby sume lah. Tetibe ade satu suara......" Ade orang dataaaaaaaang.....!!" kahkah semua automatik bangun laju2 buat2 sebenanrnye tak tido. Abah automatik gi kat pintu suruh tetamu masuk. Pakcik bangun terus smbut tetamu yang abah suruh masuk. Aku terus betulkan rambut turun gi dapur. Aduhhhhhh nak cakap kacau memang hari menziarahi jiran kan? hahahha :p

The Girls :D
The Cucus :D
Okay malam jalan lagi. Oh rasa malas gila. Boleh tak nak duduk je rumah? :/ Malam pegi rumah Pak ngah Baharom kat bukit goh...... Sampai2 anak die baru gerak balik KL. cissss. gua baru nak jumpe Fazly tuan penerbit Radius One tu -..- Busyy bebenor agaknye. makan makan dan makan. Hahhhhh. kat umah pak ngah baharom ni lawak. Danish anak pak cik sangat nakal,bising je keje. sampai kat umah tu die jadi baik gila. Cucu pakngah sangat garang. K ni lawak. budak tu pegi marah Danish. "Ape tengok2? tumbuk kang...." k sumpah ganas. aku pun seram. Danish lagila seram. Mkan pun tak lalu. tapi lawak. haaaaa baru buku bertemu ruas ni :p



Balik rumah siap2 kan diri then tido............. Terjaga pukul 1 pagi sebab sakit perut. Dan muntah2. aduhhhh :/ Tu la makan banyak sangat..... Bangun pagi ade ulcer dalam mulut,dekat dengan anak tekak :((( Sakit gila tuhan je tahu.. Tapi pastu balik Jerantut makan jugak masak tempoyak ikan patin Mak Na masak. Rugi ah tak makan! :D tapi air brape gelas entah la. Kena makan sulam air. Teruk betul. Tapi terpaksa............... :/ 

Raya ke-3? Saya dan abah kembali bertugas. Nampak tak orang kuat kerja? :D
Okbye.

No comments:

Post a Comment